Jaha det gick ju så där.....

Med maten igår vill säga, Sonja verkade ju verkligen tycka om maten hon fick igår och allt gick ner bra (se föregående inlägg).

MEN trots att hon snällt åt upp hela burken och fick i sig ca 40-50 ml ersättning så var hon hungrig igen efter bara 40 minuter! Då klippte hon hela 150 ml ersättning till så vi var lite små chockade här hemma måste jag säga för hon åt verkligen massor igår!

Sen vaknade hon vid 4.30 i morse och ville ha mer mat trots all mat hon åt igår, jag trodde verkligen hon skulle sova lika duktigt som de senaste dagarna (7-7.30) just eftersom hon åt så bra. Men jag börjar inse att mängden mat i hennes kropp inte alltid styr när hon är hungrig nästa gång lika som det kan ta 40 min (sällan) så kan det ta 4 tim (vanligast på dagen) eller upp till 11-12 timmar (natten).

Men nu har hon sovit sen 5 och nu hör jag små ljud från sovrummet så nu är det gröt dags här!

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback