Sundare liv

Som jag tidigare nämnt så håller jag just nu på att utkämpa ett litet mini krig mot kilona på magen.
Genom att äta en betydligt sundare (fett snålare kost) samt ersätta vissa mål med naturdiet så hoppas jag på att nå dit jag ska har ju inget orimligt mål direkt 5-6 kg inte ett uns mera!

Började igår och än har det gått bra i alla fall, när jag sen börjar äta normalt blir det med lite mer tanke på maten vill ju leva sunt (gör jag redan man man kan bli bättre) och i perioder blir det mycket snask och kakor.

Igår gjorde jag hemma gjorda light chips som blev riktigt goda så här är mitt tips:

Du behöver: Potatis efter hur mycket chips du vill göra, men eftersom de tar lite tid att göra dem och de håller flera dagar så kan man göra en större sats. Samt krydda till smak salt, grill krydda eller likande

Gör så här:
 

Inte väldens bästa bild vet =) Men nu har jag äntligen kommit på att jag lätt kan maila över alla bilder jag tar med mobilen till mailen så jag kan få ut dem här på bloggen lättare, med kameran ska jag ju leta fram sladden ovs= längre tid (lite latmask får man vara hihi)

Men nu ska jag slänga ihop en god sallad att äta medans maken är ute och springer (han ska springa Stockholms halvmara snart så han lär ligga i om han ska slå förra årets tid, det blir ju inte mycket tid över till träning med en bebis här hemma......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback