Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Hjälp va svårt! Jag älskar att laga mat och framförallt att baka. Men jag försöker variera vad jag bjuder på när gäster kommer så det inte ska bli samma gamla vanliga igen. Så högst troligt blir det något som jag aldrig gjort innan eller någon gång bara letar ofta recept på nätet som vi prövar. Men kyckling eller fisk är nog det som jag mest troligt bjuder på (beror på vem som kommer har så många med olika smaker), gärna nått som sköter sig själv i ugnen och efter så blir det självklart en god efterrätt. Jag älskar att ha folk över på mat det blir så mycket roligare och sen blir det extra kul att laga nått då. När det gäller efterrätt är jag dock fegare och väljer alltid nått som jag prövat innan och verkligen vet är gott och blir uppskattat. Det blir mycket efterrätter här hemma då jag gärna prövar en massa nytt till J förskräckelse :) han är en sån vane människa hihi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback