Det mest underbara

Det mest underbara som finns just nu, är när Sonja ser oss och ger oss ett av sina underbara lenden som lyser upp hela ungen och hon ser så otroligt lycklig ut.

Då spelar det ingen roll om man är på dåligt humör eller trött allt blir som glömt i ett nafs! Dessa lenden var helt klart värda att vänta på =)

Har gått igenom hennes garderob och tagit bort allt i storlek 50 för det är för litet nu, storlek 56 fungerar fortfarande så det får ligga framme fortfarande så tar jag bort det efterhand som jag ser att det blir för litet och så tog jag fram allt hon har i storlek 62-65 vissa saker är lite förstora än men det dröjer inte mer än någon vecka till innan det passar bra (fungerar nu med fast man får vika upp vissa saker lite). Jag insåg när jag höll på och fixade med hennes kläder hur otroligt mycket hon har i storlek 62-65 (!!) MASSOR så jag undrar om hon kommer hinna använda allt. Vi köpte ju en hel del innan hon kom i den storleken, hade inte kunnat tro hur mycket hon skulle få men det är super härligt att folk runt oss bryr sig så mycket. Så hon är verkligen väl försedd med kläder vår lilla dam. 

Nästa storlek är ju 74-80 den storleken har de ju betydligt längre än de tidigare så där är det ju lönt att handla på sig lite mera. Vi köpte inte så mycket i de storlekarna innan hon kom för det känndes så otroligt långt fram, men eftersom det bara tog henne 8 veckor att växa ur 50 så vet vi ju inte hur lång tid det tar innan hon är uppe i 74. 
Så jag tänkte öka på det vi har här hemma nu när vi ska ner till Laholm nästa vecka (ska vara där 14 dagar så det blir nog efter dopet vi åker) mamma och jag har bestämt oss för att åka till Ullared. Tror det eller ej men de har jätte fina kläder till barn och super billigt med utan att för den skull försämra kvaliten på kläderna. Läste ett klädtest för regnkläder och Gekås (Ullared) var till och med bättre än polarn och pyrets märke som kostade 4-500 mer.

Just nu köper jag inga kläder är ju ingen ide när hon har så mycket, kommer bli mycket svårare att låta bli när hon ökar storlek nästa gång......

Nej nu ska jag ta med mig min make och dotter och ge oss ut i skärgården, värmdö och Vaxholm mer exakt vi funderar på att spela äventyrsgolf men blir det inte det så blir det i alla fall glass från glassbaren i Vaxholm den är helt underbar hemgjord glass kan nästan inte gå fel om den är italiensk

Kommentarer
Postat av: Karro

8 veckor är väl ganska länge att få använda storlek 50? Jag har förstått att det räknas för den första månaden ungefär... Jag är lite oroad över att få ett stort barn och knappt hinna använda de minsta fina kläderna vi har. Men vi får väl se, sambon var rätt stor när han föddes så jag hoppas barnet är som mig istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback