Hus!

Yes!! Vi vann budgivningen på huset =)

Så på måndag ska vi skriva kontrakt och sen är vi stolta hus ägare!
Så nu tror jag nog att jag vågar lägga ut en länk till huset:
http://www.hemnet.se/beskrivning/697441?r=3

Så det känns kanon att vi har kommit så här långt, lånelöfte har vi så nu ska ju bara allt praktiskt fixas och flyttstädning osv men det blir inte flytt fören den 1/10 så det hinner vi gott med ingen panik nu tänker jag bara njuta av att vi har huset ett tag innan jag tar tag i allt så hör det till. 

Blir ju säkert en hel del stress i samband med flytten (går ju nästan inte undvika) men efter det så hoppas jag att vi slipper oroa oss för flytt och likande på lääääänge köper ju det här huset för att det ska passa oss och våra framtida behov många år fram i tiden. Här kan vi bo med tre barn och ändå bo bra det kommer räcka bra åt oss.  

Så just nu känns livet riktigt härligt =D

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Jag vill att ni sätter upp en skylt för att minnas att jag hjälpte er vinna budgivningen..mohahhahaha

2010-07-02 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback