morgon mys

Nu på morgonen bestämde jag mig för att hoppa över O-ringen eftersom att det ska komma lite skurar under dagen idag med, dock inte som igår då kom det 40 mm och idag skulle det komma 4mm. Men eftersom Sonja var så kinkig igår ville jag att hon skulle få en lugn dag hemma. Så åker vi med honom i morgon i stället då det inte ska komma något regn alls, skulle ha träffat några vänner egentligen men inte så ofta Jonas säger att han verkligen vill ha med mig så då får han gå före i morgon, vännerna finns ju trots allt kvar och O-ringen är ju bara en vecka om året (blir ju dessutom Jonas sista dag där för i år imorgon med).

Så när Jonas åkt i morse så låg Sonja och jag kvar i sängen och myste ihop, jag kan ligga och titta hur länge som helst på henne och det är så underbart när hon ser på en och ler och ligger där och små pratar med mig och sig själv. Då är det omöjligt att inte ligga där och bara njuta av allt då. Finns ingen bättre början på en dag än bebis gosande!

Idag ska jag börja packa det mesta som kan packas inför Laholms resan det kräver ju lite mer planering både att resa med en bebis och att vi ska vara nere hos mamma o pappa i två veckor med. Men de har ju tvättmaskin i alla fall som tur är så det underlättar ju betydligt värre om man ska åka utomlans eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback