Vad veckorna går fort!

Tänk att Sonja är 2 månader idag det går så fort! Det märks dessutom nu att det händer saker i hennes lilla kropp. Hon är mycket duktigare på att hålla upp huvudet och fick beröm sist på bcv för det tydligen lite före de i hennes ålder med det, men kan bero på att hon får ligga mycket på våra magar och mysa. Men jag tycker hela hon känns mycket stadigare och hon kan hålla sig mer upprätt. En annan sak som börjar bli tydlig är att rutinerna kommer mera nu, de har varit ganska tydliga i och för sig innan med men det är på ett annat. Hon har redan sen start ätit ungefär var fjärde timme, men nu kan vi nästan ställa klockan efter henne. Jag har till och med börjat vakna vid den tid på natten hon normalt vill ha mat nu. Sen ska vi ju inte tala om alla små underbara lenden hon har börjat ge oss de senaste 2 veckorna, nu är de helt klart medvetna! Tror mig det finns inget mer underbart just nu är när hon ser på oss och ler mot oss när hon ser mamma och pappa. När hon log för första gången och vi förstod att hon kände igen oss var vi nog lika glada båda två älskade gullunge!! Tyvärr så har vi inte lyckats få något bra kort på leendena men de kommer med tiden =)

Var ju hos läkaren pga av en knöl idag, och fick veta att det är en cysta som är ofarlig (tack och lov) men de tar inte bort dem om de inte är inflammerade och gör ont och min är inget av det. Men de kan även försvinna av sig själv så får hoppas på det........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback