94 dagar kvar nu......

Det närmar sig fort nu =)

Var hos barnmorskan idag och allt såg fin fint ut. Hade viserligen inte trott något annat för jag känner ju hur liten rör sig som den brukar. Trodde dock att magen hade växt då jag känner mig lite mer klumpig och att magen är mer i vägen innan. Men tydligen hade den inte vuxit så mycket sen sist men det var ingen fara med det hade inte ökat nått i vikt heller står stadigt nu på 58 kg får dock se hur länge till tycker 60 kg strecket borde passeras snart.....

Vi bokade hotell för göteborgs varvet redan i augusti eftersom jag förstod att det skulle bli fullt ganska fort.
Men pga av när liten kommer så finns det inte en chans att vi kommer kunna åka (samma vecka) så jag ville avboka men det vägrade Scandic!! Mycket märkligt att man inte ska få avboka ett hotellrum, men de va benhårda på det. Ringde pappa och frågade hur det låg till med det hela har har ju bott mån-tors på scandic under 30-35 år som han varit på resande fot under veckan. Han blev lika upprörd som jag och ringde och hörde sig för han med.
Tydligen hade han tagit i ordentligt för tillsist gav de med sig och om jag skickade in ett läkarintyg på min graviditet och att läkaren intygade när snittet kommer vara så skulle vi få tillbaka det vi lagt ut.

Men att vi ens ska behöva ha det är absurt! Tack och lov i alla fall att det löste sig för det handlade om nästan 3000 så inte så kul att lägga det på inget. När de med stor säkerhet kommer få rummet uthyrt (hotellet är fullt), ok att de tar en bokningsavgift som de behåller men inte allt.

Sen fick jag idag veta att en vän ska få en liten plutt i september =)
Jätte roligt, är glad för deras skull! Så nu får det bli en resa till Åland senare när våra små är så pass stora att det
känns bra att åka/träffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback