Men oooohhhh!!!!

Nu blir jag galen på riktigt!!!!

Ni som följer bloggen vet ju hur det trasslat för oss sen vi bytte bil. Tror ni att det är slut?
Nepp det tar det nog aldrig...... el felet verkar va kvar men vi har eventuelt kommit på varför kan va så enkelt som att jag håller in upplåsningsknappen för länge men det tror jag inte att jag gjort varje gång. Ska i alla fall testa nu att inte trycka in den mer än en snabb tryck så får vi se.

Så vad är fel nu då om det inte är elen? Eller vad var fel ska jag nog skriva för det är åtgärdat redan.
Idag när jag körde till jobbet var bilen hel men det kan jag ju säga att den inte var när jag körde hem!

När jag kör ut på gatan från skolans parkering så ser jag att ena sido bakspeglen är helt krossad!! Då menar jag verkligen krossad det gick inte att se nått i den alls. Funderade på att åka tillbaka då jag är 100 på att det skett under de timmar den stått på jobbet men sen gjorde jag inte det dumt nog. Tänkte att jag tar det i morgon plus att jag var lite stressad. Observerade i alla fall hur bilen såg ut med modell och färg så vet att det är en av de som skottat snö hos oss idag och de kommer i morgon med.

Frågade killen som repararerade bilen och en spegel kan INTE spricka så av sig själv eller pga av vädret. Utan han trodde att någon antingen kört in i den eller slagit sönder den så det känns ju jätte kul att vi blev tvugna att fixa det. Tyvärr gick det inte på garantin heller så 1600 gick det på för något som en figis har orsakat!!

Det är så fruktansvärt fegt gjort! Om man har sönder något så säger man väl till (så stor är ju inte skolan de hade kunnat söka ägaren av bilen om de inte viste alla vet ju att det är min bil i personalen) annars lämnar man väl för 17 en lapp!!!

morrar känner mig på ur uselt humör man gör bara inte så! Hade aldrig i livet haft samvete att bara lämna en bil jag haft sönder så, det är riktigt lågt.

Ska ringa vårt försäkringsbolag i morgon i alla fall och se vad de säger om inte jobbet tar det eftersom det skedde där, vet inte vad det har för regler om det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback