Nu MÅSTE jag sluta med det här!!

Jag är då helt otrolig!

Nu har jag gjort det igen! Måste lära mig att stå på fötterna!

En elev hade råkat spilla ut soppa på golvet i matsalen idag, bad henne torka upp och sen tänkte jag inte mer på det då och sen hände en sak vid ett bord skulle gå fram till dem. Då hände det igen, det var som att kliva på såpa och foten bara gled. Jag landade desutom på vänster sida och tog emot med armbågen och höften vilket är så otroligt typiskt när jag redan har som värst ont på just vänster sida :(

armbågen gick över fort men smärtan från höften har spridit sig och nu gör hela den sidan på ryggen ont. Jag hoppas bara att det inte blir värre har ju massor att göra innan helgen!

Idag skulle jag städa badrumen och hallen hade jag tänkt. Handla har jag klarat av på väg hem från jobbet, hade det varit en normal vecka hade jag nog inte åkt nu när jag har ont men kommer ha fullt upp när jag kommer hem både i morgon och på fredag.

Så får se om jag orkar och kan städa senare. I morgon tänkte jag städa köket så det blir fint nu när jag satt upp nya gardiner där och baka födelsedagstårtan för det kommer jag inte hinna på fredag. Så blir fullt upp då sen på fredag så ska jag försöka damsuga så vi inte har så mycket katthår hemma men går inte det så har mamma lovat att hon fixar det, men ska försöka i alla fall!

Sen ska jag på vattengympa för gravida i morgon för första gången så det ska bli intressant och se hur det är. Hoppas det kan mjuka upp mina onda muskler, det var över 2 år sen jag gick på vattengympa sist så längtar nu.

Ska försöka gå mer regelbundet men vi får väl se hur det blir med den saken längre fram.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback