Arv

Under min graviditet har vissa frågor vaknat som i mitt fall aldrig kan få svar.

En sak som te kommer upp som gravid är ju bristningar som ju till stor del styrs av just ärftlighet och hormoner.

Jag vet inte vilket, men jag har haft en himmla tur tror jag för jag har inte en enda bristning på magen! Däremot på brösten har jag fått några stycken men inte allt för farligt tycker jag, det är ju helt normalt.

Jag är glad över hur lite kroppen har ändrat sig under graviditeten förutom magen, större bröst och lite bredare höfter så är jag som vanligt. Inte en massa vätska har en del men inte så att någon mer än de som ser mig utan strumpor och likande lägger märke till.

Hade ju mamma här i helgen och Sanna de gick om varandra, och båda sa hur vacker de tyckte jag var som gravid. Det värmer det måste jag säga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback