Full rulle här!

Som vanligt är det fullt upp! Där av bristen på uppdateringar!

Under de senaste 4 dagarna som jag har undvikit bloggen har jag fixat en hel del här hemma och passat på att brodera så att fingarna blöder. Nej inte fullt så farligt men det är en rätt bra liknekse.

Valbord var en lugn händelse orkade inte med så då jag var rätt trött och hade ganska ont i fogarna. Men envis som jag är så skulle jag ner på stan. Så efter lite mys med tacos så gav vi oss ner på stan och till Marren som halva Södertälje nog gjort. Fint var det i alla fall med bålet ute på vattnet och kören som sjöng. Kunde dock inte stå så länge så vi fick göra oss hemmåt efter att fyrverkeriet var slut och då kunde jag knappt gå pga av smärtan så folk var lite sura på mig men jag gick så mycket ur vägen jag bara kunde.......

Igår var Jonas och jag på kropp och själ mässan i Solna, han åkte med på vilkoret att vi var hemma tills bordtennis finalen mellan Söderhamn- Eslöv (behöver jag skriva att söderhamn vann!!!). Men åter till mässan så var den intressant. Jag passade på att bli spådd och det kom upp lite saker som tål att tänka över, det var en hel del som stämde in riktigt bra på en speciell händelse/tankar jag haft ett tag. Sen sa hon även en del om min mediala förmåga om saker jag kännt men inte varit säker på om det varit inbillning eller ej. Skönt att höra att jag inte är helt tokig utan att det låg/ligger nått i det. Hon sa att efter att pytte liten är född så kommer den förmågan att växa då den ofta gör det efter att man fött barn. Vi får väll se, men det skulle vara intressant att vidarutveckla den förmågan men det är nog inte rätt tillfälle i livet just nu, vi får se hur det går med den saken. 
Kom upp en hel del annat med som var av intresse men det håller jag för mig själv, men ska i alla fall boka tid för en längre läsning. Finns en kvinna i Sandviken som ska va duktig så får dra med mig svärmor dit. 

Idag så ska vi på inte mindre än 6 (!!) husvisningar av dessa så tror jag bara att 2 är något vi kan vara riktigt intresserade av men man vet aldrig fören man sett husen det kan vända fort då åt både det ena o det andra hållet. Så vi får väl se vad det kan ge kanske inte fasnar för nått hus eller flera. återkommer med hur det gått i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback