lille katt lille katt....han är vit och svart.....

Jag tror jag var så trött igår att jag ju helt glömde av att berätta hur mycket vår skatt har vuxit =)
nu väger hon 7040 g och är 65 cm lång så stora tjejen med andra ord! Jag börjar få lite kläd bekymmer nu för allt som är i stol 62 är för litet speciellt byxorna men 68 sitter bra men tror dock inte att hon kommer kunna ha 68 (som hon ju använt under hela tiden 62 med varit lagom) kommer passa heller så länge till därför känns det ju lite små onödigt att köpa nytt för en så kort tid......Jag har inte testat hur stort nästa storlek är på henne än (74/80) men jag tror att det blir en plan till helgen för kan hon ha den storleken utan att drunkna i den eller tappa då kör vi nog på den tror jag. Älskar att shoppa bebis kläder men sen vi flyttade är det ju inte bara att ta vagnen o gå ner på stan längre nu måste jag åka in till Nyköping om jag vill gå i affärer vist det är bara en mil men det blir ju ingen spontan grej längre vilket kanske är bra o om inte annat betydligt bättre för plånboken.......

Natten har i alla fall varit lugn (tack och lov) men sen har det varit en mammig tjej här. vi låg och gosade på soffan Sonja låg vid min sida på armen när Lakrits kom och la sig på min mage. Sonja fick direkt syn på honom och började "klappa" honom på sitt eget lilla sätt det var en blandning av att klappa och dra men som tur var så drog hon inte så hårt så han låg snällt kvar en bra stund. Varje gång hon ser honom nu så sträcker hon ut armarna och försöker nå honom :) snuttan har bara väntat på att hon skulle upptäcka katterna. men det var tur det var lakrits för Clawdia är fortfarande inte så förtjust i Sonja kommer inte nära om vi har henne i famnen.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback