Fotograf

Vi fick en liten rolig nyhet i veckan med som jag måste berätta om.
När svärmor hade varit nere på stan (söderhamn) hade hon gått förbi stilfoto (den fotograf som tog våra bröllopsbilder) och då fått se en STOR tavla med våra bröllopsbilder på det var en stor bild i mitten och sen 4 lite mindre på var sida om den. Hon sa innan att hon ev skulle använda bilderna till fönstret men trodde det var efter att vi beställt förstoringar, något vi läääänge tänkt göra men sen kom ju Sonja (graviditeten) och det glömdes lite bort. Vi hade tänkt göra det när vi var uppe i sommras men tiden var inte på vår sida och nu hann hon före oss. Tavlan är enligt svärmor jätte fin med en vacker vit ram runt (skulle ju passa perfekt i vårt sovrum) hon hade även gått in för att höra sig för om priset och eftersom den står i skylten så är det 50% på priset med så det är ju toppen den skulle stå ute hela hösten men det gör ju inget alls bara kul ju!! Det var bilder på både J och mig ihop och var för sig vilket passar mig perfekt då jag gärna har velat ha flera av bilderna av oss förstorade o det kostar ju en hel del nu blir det ju en perfekt blandning. Gäller bara att vi är överens med henne om valet av bilder, men annars kanske man kan byta ut någon av bilderna utan att priset hoppar upp allt för högt i alla fall. 
Så blir ju klart en tur uppåt landet för att se tavlan och prata med henne om hur vi ska göra. För det här är ju en perfekt lösning när man får flera av alla underbara bilder men det hänger ju på hur stor den största bilen är med vill ju i alla fall ha en rejäl förstoring på oss med. 

Några favoriter:

                                         

                                                                                                                     




                                        (vår favorit av alla bilder)

                  


Men det där var bara några av de bilder jag gillar var små saker bara som skilde dem åt så bara den bilden på oss vid stenen är med är jag nöjd =)

Sen bara måste jag visa vad hjärtat har lärt sig nu, hon har börjat att hålla i små lätta saker och är så duktig(stolta föräldrar här hemma) Så snutte filtar (diinglisar) och även en bitring kan hon hålla i nu vår duktiga tjej!
 Snuttefilt diinglisar, wilda



 hon håller stadigt och bra tag nu och hon är verkligen stark vill gärna vara med och stå upp när vi håller henne och sitter själv i soffhörnen (detta är hon tydligen rätt tidig med samma med att hon är så super stark i nacke o ben men kan bara gå på andras ord när jag inte kan jämföra med nått....)


 Vårt kaosrum, nej förlåt vardagsrum.....L har hittat en ny favorit plats flyttlådan ovan för vår nuvarande säng (bäddsoffa) innan vi får vår hästens säng till huset sen. Behöver jag säga att min rygg längtar massor efter den nya sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback