Besök

Idag har det blivit lite gjort i alla fall än har börjat med det som är kvar i kök o badrummet Kläderna försöker jag nog ta på fredag när Jonas är hemma om jag inte hinner det i morgon får se hur Sonja bestämmer sig för att vara. I morse ville hon bara vara i famnen vilket ju självklart är underbart att hon vill och jag älskar att njuta med henne. MEN nu är det ju så mycket att stå i och tiden är inte helt på vår sida nu.....Eller jo vi hinner men jag börjar känna mig lite stressad nu! För jag fick en liten stund bara i förmiddags där jag kunde fixa och sen kom pappa och tilda på ett snabb besök, pappa skulle åka vidare med lastbilen och checka in på hotellet och sen skulle de nog börja ställa upp inför mässan han ska jobba på nu ett tag och tilda körde jag till tåget då hon skulle upp till Söderhamn o killen. Sonja sov när de kom men hon vakande och det blev ju klart en massa gosande med henne så nu när vi kom hem så fick snuttan lite mat och nu äntligen sover hon igen *pust* så nu har jag fått i mig lite lunch och tar en liten paus för lunch, blogga och sitter och beställer lite bilder jag lovat en vän att ha med mig på Sonja (allt ligger på datorn så ska beställa hem lite från extra film) Tänkte sammanställa en fotobok med hennes första år sen så är väl bäst att börja medans jag minns vilka kort som togs när för vi har fotograferat henne så otroligt mycket nu!! Det går ju inte undvika att fota henne det är ju det vackraste på denna jord =)

Men nu ska jag nog dyka in i packningens värld igen innan hon vaknar, så får bild inladdningen sköta sig själv en stund. 

I morgon är det mamma grupp, har massor med frågor om mat till vår älskling (vi ska ju lära oss laga babymat) så tiden mellan 12-16 går nog åt där i morgon annars hoppas jag få packat lite.....

Fre ja då har vi till 13 för vi åker nog då för att genomföra köpet o få våra nycklar <3 Men sen har jag ju hela lördagen på mig om det är nått fast då tänkte vi köra en hel del men det som är kvar tar ju inte många timmar att packa om jag bara får tid till det...........

Föresten så lutar det åt att Jonas ska vara i Gällevare (!!!!!) nästa vecka de ville han skulle åka redan på söndag (då vi får flytthjälp......så nej....) Så i värsta fall åker han upp på måndag och blir borta en hel vecka men de skulle försöka ordna någon annan (hoppas de hittar någon!) Det här ville jag verkligen INTE vara med om och speciellt inte nu med ett flytt kaos och Sonja men pappa kommer vara hos oss måndag och ev tis och sen kommer Sanna och är ons-tors och mamma kommer upp på fredag och åker sön (PUST) så det lär bli fullt upp men det är bra så länge Sonja går med på att vara hos någon hon inte känner hundra så hoppas jag få packa upp och röja en massa när jag har barnvakt. Men vi får se hur det går för Sonja gillar andra personer och flörtar massor när hon är hos någon av oss men att vara i en famn hon inte 100 känner igen är inte alltid lika kul fast det brukar släppa efter en liten stund om hon ser oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback