time flies by

Tiden har verkligen rusat här hemma. Inte nog med att det har varit midsommar det är fullt upp jämt!!

Flickornas mormor, morfar och moster var här under midsommar vilket var väldigt trevligt måste jag säga. Men tyvärr hade kameran laddat ur och jag glömde ladda så det blev inga bilder på det första mötet med Kajsa :(
Eller ju några på mobilen tur den finns i alla fall. Vi umgicks och hade det mysigt med britt, sven-erik och 2 av desra barn (i min ålder) blev bla kubb spel och tja va ska jag säga mina förmåger vad gäller kubb så har de legat av sig några år så till Jonas och Daniels förtvivlan så flög pinnarna hit o dit men inte slog de ner det som de skulle (eller 1 på slutet och kungen......). Sen blev det en tur till Taxinge slott för deras underbara kak och tårtbuffé mums sjukt gott (och dyrt) det är vår midsommar det

I natt har kajsa varit mindre rolig och jag är helt slut trots att jag sov på förmiddagen. Hon somnade vid 23 vakande vid 2 och det var det längsta hon sov sammanhängande på hela natten.......
Sen har hon vaknat för att få nappen men mest har det varit för att hon vill små snutta lite så mycket spring upp och ner för att fixa iordning ersättninge åt henne. När klockan ringde var jag så trött att jag knappt viste var jag var så J tog båda barnen en stund så jag fick sova en stund till 30 min. Jag trodde jag hade läkartid på huddinge så vi åkte dit men det var vissaerligen den 28 men nästa månad.....förvirrad småbarns mamma? Men jag fick i alla fall 3 tim söm i bilen även om det blev lite uppdelat i 2 omgångar. Det känns fortfarande i hela mig att natten var tuff och under hela dagen idag har hon varit väldigt kontaktsökande och vill inte vara själv alls bara famnen duger åt henne. Men det märks tydligt att magen stör henne så nu har vi köpt magdroppar de hjälpte ju Sonja så hoppas på en favorit i repris nu!

Sonja och jag passade på att plaska i poolen när vi kom hem, vet inte vem som njöt mest av oss 2 men tror det var nakenfisen, i morgon blir det Jogersö med Malin och Malva ska bli ritkigt trevligt även om jag gruvar mig lite för hur det ska gå att åka och bada med 2 små var av en ska vara överallt just nu......Men någon gång måste ju va den första så nu får vi testa och se!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback