Den som söker han finner

Fick nog ett mindre utbrott idag över det försvunna sakerna, sånt stör mig enormt. Så jag bestämde mig för att börja om från ruta ett i sökandet efter de saknade dokumenten. Och varför jag inte plockade ut alla papper i lådan med alla bruksanviskningar dirket utan bara rotade runt förstår jag inte men nu är de återfunna i alla fall.

"Bara" korten kvar och de verkar vara helt spårlöst borta men de är ju lättare som sagt att fixa nya allt ligger ju på datorn och cd skivor så bara att beställa nytt, tist absolut då det ju både tar tid att lägga in så många bilder och sen kostar det ju med men det får det vara värt skulle inte kunna tänka mig att inte ha dem i pappers kopior man vet ju aldrig vad som sker med en dator tex. Sen är det mycket roligare att ta fram ett riktigt album när man vill minnas den dagen. Hade tänkt beställa hem lite annat som en fototavla (Canvas) eller en fotobok kanske gör en fotobok i stället? Hmmm det där får vi nog ta och undersöka tror jag under kvällen. Inget ont som har nått gott med sig kan man ju hoppas!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar blir revbensspjäll , potatissallad och en god sallad till känns inte alls dumt mums mums. Tyvärr får jag sån mat sällan då Jonas inte gillar mat som man äter med händerna han äter tom handburgare med bestick. Men passade på då jag handlade ensam (sällan vi gör det) blev så sugen ligger en till förpackning revben i fryboxen så han kan inte komma undan men sen lär det dröja innan det blir igen.

Nu ska jag göra kväll och mys pysa med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback