Glömska jag!

Jag har ju glömt tala om hur det löste sig med bilen! Jag blev så förbaskad att jag ringde konsument ombudsmannen här i stan eller ja deras kontor här. Då jag beskrivit hela händelsen så höll hon ju med mig om att det var självklart att de på verkstaden skulle stå för den kostnaden så det var skönt att få det svart på vitt.

När Jonas skulle hämta bilen så ville de ju klart ha betalt för spegeln  men då han satte ner foten på den punkten så kunde de gå med på att stå för halva kostnaden de hade ju sagt att den skulle kosta  800 kr men den blev billigare än de trodde lika med övriga spegeln. Totalt hade vi fått ett pris på 500 för plast delen och 800 för glaset + arbetet men nu gick det på totalt 1300 sura pengar men då var glaset nedsatt  till 200 och plasten till 300 så det var dyr kostnad för arbetet som man säger så. Men nu har vi en hel bil i alla fall.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback