Klantigt!!!

GHHAAA!!!

Man kan bli mindre arg på sig själv om man säger så!

Jag beställde ju ut pappers kopior på alla bilder från bröllopet ganska så direkt efter dessa har vi sen haft liggande i sina förpackningar då det ju varit så otroligt mycket. Vi gifte oss ju i augusti sen blev jag gravid i september med allt det innebar och sen bar det av på bröllopsresan, all fokus var ju på bebis som skulle komma och fotona glömdes lite halvt bort under en tid. Har flera gånger tänkt ta tag i det då vi skulle köpa fler fotoalbum innan vi kunde sätta in dem, det har vi äntligen gjort nu. Hög tid då vi ju varit gifta i 1 ½ år nu...... Satte mig därför för att sortera alla bilder i kronologisk ordning så gott det går är över 100 bilder minst.....och då har vi 200 om inte 300 som inte vi har framkallat än! PLUS bröllopsresan som inte heller är beställd (ska göras i helgen).

I alla fall så hade jag fram bilderna strax innan vi flyttade och började sätta in dem men tog ut dem igen och gjorde om det albumet till ett album med alla de bilder vi tagit av Sonja så långt då. Så nu sitter jag är och saknar ungefär hälften av bilderna jag har en stor del av de som vi eller våra föräldrar tog på festen men ALLA från kyrkan är bara puts borta!!!! Jag har vänt upp och ner på alla ställen de skulle kunna vara på och jag kan inte hitta dem för mitt liv.

Sen upptäckte jag i morse att vi saknar hur mycket viktiga bruksanvisningar som helst. Jag hade sparat alla i en låda i köket som jag för 1-2 månader sen sorterade (livsfarligt tydligen när det är jag…..) och då trodde jag (var helt säker) på att jag la de minst viktiga i en låda på vinden o de ligger där de ska, men de viktigaste ligger inte där och inte i lådan i köket med andra ord puts borta de med!!

HUR 17 KAN MAN SLARVA BORT SÅ MYCKET VIKTIGA SAKER PÅ SÅ KORT TID???? Jag fattar det inte alls och det stör mig som bara den att inte hitta sakerna! Fotona var ju jätte tråkigt men de är ju bara en kostnads fråga då de ju är rätt många att beställa hem igen vilket vi ska eller jag då…..Men alla bruksanvisningarna går ju inte ersätta lika lätt så nu står jag här med en barnstol till bilen vi inte vet hur vi ska montera in (står nått på stolen hoppas det klara sig med det), och lite köksmaskiner som vi inte använt som jag inte vet vad jag ska göra med nu då jag ju inte vet hur den fungerar! Med mina fogar blir det väl maken som åker på att leta igenom hela vinden tror jag….. Nu ska jag i alla fall ta med dottern ut på en promenad får se hur långt vi kommer innan fogarna bryter ihop bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback