tredje inlägget idag.....

NU äntligen har jag besällt de saknade bilderna igen vilket tog sin lilla tid då jag fick sitta med de jag hade framför mig och gå igenom dem om och om igen för att inte missa någon eller få dubletter. Så glad är jag att det pysslet är över nu, sen passade jag även på att beställa hem bilderna vi fått från bröllopet av en vän och min kusin S vilket tar sin tid då det var 400 bilder och bilderna från bröllopsresan fick äntligen komma med hem de med. Totalt så beställde jag hem 766 bilder! Så hade det bara varit att beställa hem bilderna som försvann hade det inte varit så farligt men nu kom ju allt hem som har med bröllopet att göra så nu ska jag sätta in allt i de album de ska vara så fort korten kommer.

Nästa plan blir att beställa hem någon fin foto tavla av Sonja och hennes syster sen när hon kommer kanske även ska beställa en förstoring från bröllopet av våra privata bilder inte bara fotografens som förvisso är underbara =)

Skönt i alla fall att jag kunnat reparera min förvirring får skylla på att jag är gravid även om det nog inte är hela sanningen är jag rädd......


Kommentarer
Postat av: mamma

ELLER HUR???????? Men foton är så roligt längre fram i livet puss

2011-03-06 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback