nya rutiner?

Smärtan från igår sitter i lika mycket och det riktigt bränner i sidan sitter snett vilket klart inte är att föredra med min onda rygg men det är det enda som går nått så när just nu. Det känns verkligen och det börjar ta på orken då jag ju haft den här värken flera veckor nu men det blev lite bättre kortvarigt under veckan och under lördags kvällen kom det tillbaka med full kraft om inte mer än innan :(
Men försöker fokusera på hur kort tid som är kvar, men det kan ju bli en hel månad till +- någon dag det är rätt långt till, BF är ju bara 18 dagar kvar till i alla fall.

Sonja har varit jätte dutkig sen i lördags då hon insåg att det här med sovmorgon är rätt okej. Nu vaknar hon vid 6 och typ gnäller till sen somnar hon om och sover till 9-9.30 vilket mamma och pappa klart uppskattar. När jag är gravid blir jag glaet trött och då är det underbart att få sova ut, men samtidigt så är det skönt att ha en liten väckarklocka som ser till att man är uppe och igång vid 7-8 med föredrar nog nästan det i alla fall. Men vi får väl se hur länge den här sov vannan håller i sig det kan ju slå om fort, det är alltid lite otäckt när hon sover så länge man kan inte undgå att undra om hon är okej.

Nu när jag börjar släppa räddslan för att psd med henne så kommer det börja om men nå ja då får jag koppla av igen om ett år för så tätt vägrar jag få nr 3 även om vi sett nu att kondom inte alltid skyddar till 100%.

Nu har J precis damsugit klart så nu ska jag strax duka fram lite fika då vi får kompisar över vid 13 som ska fira Sonja lite. I övrigt blir dagen lugn vilket känns rätt skönt måste jag säga.

Ha en skön tisdag nu alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback