Med ett leende på läpparna

Sitter jag här i soffan och skriver, det är första advent, Kajsa njuter i sitt baby gym, Sonja hjälper farmor packa ihop då hon varit här och var barnvakt helgen.

Jonas och jag var nämligen hos en vän A på hennes 30 års fest igår och det var första gången sen K föddes som vi verkligen kunde festa loss och ha så otroligt roligt båda två. Även om jag agerade chafför och var den enda nyktra i ett något galet (med helt underbart) gäng så var det jag som av någon anledning snubblade in i möbler och rammlade av en stol hur 17 gick det där till???

Det var god mat, tårta, godis regn eller kanske mer krig (så om A´s dotter på 1 kommer hitta en massa godis på golvet när hon kommer hem från farmor idag beror det innnnnte på oss alls).

Sen var det kareoke för hela slanten (A har jobbat med det så hon har en hel del) men det som gjorde mig inpad det var att Jonas var uppe och sjöng FLERA låtar och verkligen släppte loss ordentligt! När han sjöng leende guld bruna ögon så var tårarna inte långt borta han är så otroligt fin och underbar jag älskar honom nått så enormt finns inga ord.

Men det var verkligen en helt underbar kväll jag njöt verkligen av den! Det gjorde vi alla tror jag :)
Vi gav A en kryssning i pressent där vi alla ska åka med grundat på gårdagen så lär det verkligen bli en kanon grej, så glad att vi har en massa härliga nya vänner här i stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback