Ullared

Vi var hemma i Laholm i helgen för besök på Ullared/Gekås vi har ju varit där MÅÅÅÅÅGNGA gånger under min uppväxt (minst 2 gånger per år i alla fall) men jag har nog ALDRIG varit med om en så galen gång som denna!!  
Parkeringen rymmer flera hundra bilar (gissar på runt 600 i parkeringshuset + en STOR uteparkering) den var full det fanns 1 plats kvar (man ser ju antal när man kör in) och sen var det 20-25 bussar, campingen var nästan helt full så folk hade till och med parkerat ute längs vägen där det inte var parkeringar. Så ett ord som sumerar dagen  bra är nog kaos folk körde kundvagnen i ryggen på mig flera gånger och försökte putta sig fram när jag upplyste om att jag inte kommer fram pga av allt folk så blev svaret oftast men jag kommer ju inte fram *suck* som jag stod still av illvilja o alla andra med........Men vi kom hem med det mesta vi skulle det viktigaste var vinterkläder och det fick vi både i 86 och 92 riktiga kap som jag är nöjd med bra kvalite och pris mer än så kan man inte be om. Men i övrigt så vist fanns det mycket fint men nu börjar priserna nå tex HM:s nivå (innan har de varit lägre) så då känndes det inte lönt längre att åka till Gkås för att köpa på sig o spara på det i alla fall va gäller kläder (ytterkläder är dock billigare). Men vi kom i alla fall hem med både kläder till främst Sonja och julkappar åt dem även om det ska kompliteras med en säng till Sonja och något mer till Kajsa men Sonja fick ju så mycket förra året att det är svårt att hitta på nått bra för allt det jag vill ge henne vill jag i så fall att båda ska få så en hel del att fundera på, en kanske får nu o nästa som födelsedags pressent med.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback