Bild bomb....

Idag har inte varit någon riktigt bra dag lille skrutt i magen har hittat nått kul inne i mammas mage att trycka sig mot vilket resulterar i ett konstant illamående sen igår och att jag känner mig fruktansvärt yr, var så jag tvekade länge hur jag skulle göra med babysimmet idag. Är glad jag åkte för Kajsas skull då hon älskade det (som vanligt) men det var tungt och jobbigt för mig så hade nog behövt den vilan. Men Jonas ör på väg hem nu de hade lite jobb då kan jag kanske lägga mig och vila en stund.

Igår la jag över en massa bilder från jonas telefon i datorn + att jag tömde kameran idag så det kommer massor av bilder nu, har så svårt att välja som alltid :)

  Kajsa kan själv, nu går det liiiite bättre vi har nästan i alla fall slutat vända skålen när vi är mätta nu........

    magen 5/4-12



vår dotter grafitti konstnär?

 får vara glad att det bara var en blyerts penna!




Jag fick den på bild äntligen!! Hennes enda tand men nr 2 kommer nu brevid
 


 glad som en lärka



Lika fort kan katastrofen slå till och man blir så ledsen så!

 


 chocolat cremdream pie Receptet finns med i Kärleksmums 101 söta favoriter. Såå sjukt god och jag säger bara en sak, köp boken!! Recept kommer!
http://cdon.se/b%C3%B6cker/hamberg,_emma/k%C3%A4rleksmums_%3A_101_s%C3%B6ta_favoriter-9089197 

 Elias sexårs tårta, blev som tidigare nämt en godis orm med bokstäver och sifftor i sprittsad choklad som fått stelna.


 



 Påsk med tillhörande ägg jakt! Det var lite otäckt att leta efter ägget eller hon förstod ju inte vad vi ville så Sonja och jag letade ihop


 LYCKA!!! Ungens min när hon såg ägget var obetal bar hhon strålade hela hon :)


 mmmm godis! Men vi stoppade bara in det i munnen sen ut och så matade vi pappa med allt, det var bara det godis jag visade i ett tidigare inlägg hon åt.


 tryggheten hos bästa pappan


 OH blååååås!!


 magen i vecka 28 tagna igår






 nakenfisen rider hästen så stört skön








 samma dag som kajsan kom hem så liten hon var nu sitter det ju nästan 6 kg till på hennes kropp så mycket som händer på 10 månader!

 Snart 1 år sen denna bild togs märkligt att Sonja här är är nästan lika stor som K är nu (den togs i slutet av sommaren)


 tack och lov ser vi inte ut så här efter maten längre (nu står ju syrran för den biten) men söt var/är hon :)

 Han kan inte svära sig fri här inte!! Så lika de är både utseende o sätt så det är tur att jag är gift med den vackraste av alla män :)


 så otroligt skön min här, håller ni inte med?




 SÅ liten hon på bilden lilla hjärtat mitt

 o mååååååål!!

 vi ser till att de börjar heja på rätt lag i tid, HEJA Brynäs!! I morgon tar ni hem guldet!!


 Värsta coola tjejen :)

 Hos farbror att grabbarna spelade boll strutade hon i och använde den som pall. Det är rätt gobiten min.

 lite jing och jang över det hela, tur det inte är så i verkligheten :D Utan två underbara fina tjejer!

 Elisa håller Kajsa

 älskar den här bilden den togs strax efter hennes 1 års dag så det passade så bra (vet inte om jag lagt ut den innan, tror inte det)

 bad time!! Att bada ihop var riktigt mysigt så nu ska vi snart ner till mormor o morfar 1 vecka så det lär bli många bad för de här två (ska även ner en vecka i sommar när det är O-ringen men då tar vi havet!)

Men jag lovar en uppdatering med receptet på pajen lätt att göra men den måste göras i god tid (minst 3 tim innan den ska ätas) gärna att man gör botten dagen innan.

Trevlig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback