Jag lånar den ett tag syrran......

I går var Jonas och jag i Södertälje (lite märkligt att va där igen) och var på barnbasar som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Hittade en hel del främst byxor i 92 och sommar kläder i 92 några i 85 som jag bara inte kunde låta bli =)

Det dyraste plagget gick på 60 ett par snickarbyxor till Sonja har länge velat ha det åt henne men inte hittat några jag gillat nu var de här tyvärr i 86 men de var långa i bennen så hon kan ha dem ett tag till sen blir det ju Kajsas och liten i magen för de är neutrala om det blir en grabb. Men ska leta efter snickisar i 92 med sen blev det en jacka i 80 till kajsa för den som sonja hadde förra året var i 86 och den kan hon fortfarande ha.

Sen blev det en matstol (Ikeas) för 25 kr vi har en tripp trapp som hon haft men ville ha en med matbricka eftersom hon sitter och plockar all mat från bordet nu och det börjar se lite fult ut just där även om man torkar dirket efter blir det ju flera mål per dag.

Det dyraste blev en "gunghäst" till Kajsa för 180 kr

                                         


               




den är från teddy kompaniet så det känndes inte så farligt dyrt då den är fin även om det synns att den är använd.
Sonja har en gunghäst från teddykompaniet hon med som hon fick i julklapp, så då känndes den här lilla perfekt till lill fisen. Hjulen väljer man själv hur man vill att de ska vara men vi har haft de nere sen den kom hem och Sonja har bott på den, hon åker runt på hela nedervåningen med den och jösses va arg vi kan bli om mamma, pappa eller syrran råkar komma i vägen då hon får upp rätt bra fart på den. Kajsa har med gett den sitt ok de få stunder hon fått sitta när vi hållt i och puttat henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback