Märkligt

Mycket märkligt det här, för jag ser alla mängder (dl, gram osv) i alla recepten här när jag kollar inlägget men de syns inte på bloggen sen.....Ja teknikens mysterium orkar inte fundera på var på vägen det blev fel.

Försökte kopiera över allt igen men när jag förhandsgranskar så vill det inte då heller så jag gör helt enkelt så att jag länkar så kan de som vill skriva ut det där i från. Trist men bästa lösningen jag orkar med efter nattningen from hell tog 2 timmar att få en tok trött Sonja att inse att vi inte skulle dra mamma i håret, nypas, slåss, springa upp ur sängen hela tiden, ligga och sparka i väggen, skrika så lungorna höll på att explodera osv....
Sen hjälpte det ju inte att det var några som ringde mitt i allt, nästa gång får det ringa så får vi se hur det går är mest rädd att Kajsa ska vakna men det tror jag igentligen inte hon gör.
Så om ni vill ha svar här hemma ring INTE mellan 18-20 då är det oftast nattning (nattar kajsa vid 18 brukar bara vara att lägga henne och Sonja brukar vi lägga vid 18.30-19 beroende på hur trött hon är). Idag var hon trött men vaknade tyvärr till men det var ju mitt fel som svarade inte den som ringde!

Här är länkarna:

http://www.recept.nu/1.312660/anette_rosvall_emma_hamberg/kakor_tartor/agg_mejeri/chocolat_creamdream_pie


http://www.recept.nu/1.149669/leila_lindholm/kaka/agg_mejeri/citronpaj_med_hallonmarang

hoppas det ska fungera nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback