Vår orädda dotter!

Jag har tidigare nämt hur olika Sonja och Kajsa är till sättet och det blir bara tydligare och tydligare.
Berättade för länge sen hur olika de är på baby simmet, men någon kanske inte läst det då det var så länge sen. Men Sonja hade löst hängbiljett när det kom till att bada och det var mest en plåga om hon inte fick sitta tätt tryggt mot oss i vattnet att doppa huvudet det var fruktanvärt och mycket som inte gick att göra alls (DÅ nu älskar hon att bada och doppa huvudet går med fin fint), Kajsa hon har älskat att bada sen första stund och plaskar glatt när hon kommer i, skvätter ner allt och alla, att dyka och doppa huvudet det bryr hon sig inte om man gör, åka kana eller andra tokiga saker hon blinkar lite och lika glad ändå tror bara hon varit ledsen en enda gång på babysimmet men då blev hon sjuk dagen efter så hon var nog inte helt 100.

Idag var det en fotograf med på babysimmet och han insåg fort vilken liten krabbat han hade framför sig så han tyckte han och vår instruktör att det var ju en toppen ide att fota Kajsa en massa eftersom hon är så orädd så klara hon flera dyk och att åka kana flera gånger utan att bli det minsta rädd. Så jag fick höra orden Kajsas mamma och kajsa var är ni kom hit! rätt många gånger idag men tror att flera av bilderna kanske blev si så där men vi får se sen när han lägger ut dem på deras hemsida (alla bilder hamnar där så väljer man vilka man vill beställa då de har en vatten stämpel på sig).

Men trött var hon när vi kom hem så nu sover hon i vagen ute i uterummet tills vi ska hämta syrran strax.
Men den nya bilstolen och jag är inte helt kompisar ännu, jag gör säkert nått fel måste bara klura ut vad för det gick så lätt när de visade i affären och jag får inte till det när jag ska sätta fast Kajsa med remmarna nackstödet kommer lite för högt och jag orkar då inte dra ner det som de visade utan får trycka ner det samtidgt som jag håller ut remmarna och så ska det inte vara men det finns en massa instruktions videos på nätet så ska nog lösa det här med rätt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback