Jul stök

Har spenderat förmiddagen i köket med att göra kola fudg som just nu står och gottar till sig i köket (choklad som stelnar). Sen har jag försökt plugga MEN det är inte lätt med ett grupparbete när man befinner sig på så olika orter och dessutom är 3 st jag i oxelösund, en i falun och en i gnesta är ju i alla fall så man kan åka dit i värsta fall.
 
Sen har mail strulat och en massa annat och vi ska va kalara till på fredag så känslan just nu är stress, stress.
Det är frustrerande då jag skrivit det jag kan och mailat gruppen som måste kolla på det fundera skriva och återkomma vilket inte blir förens sent i kväll. Vill och kan inte göra allt själv de måste ju tycka och tänka med om det jag gjort så här långt eller jag har gjort hela dramat men det behöver ju ändras så det blir bra för alla och vi får ihop ett bra slut för där hade jag lite svårt. Vi ska göra en teater/processdrama av astrid lindgrens Ingen rövare i skogen. Om ni inte läst den så gör det en jätte söt saga!
 
I morgon blir det optikerna för linser jippi :) och mer plugg då jag förhoppningsvis fått lite olika textförslag som jag kan sammanställa mer i morgon.
 
Sen torsdagen trots att Jonas är ledig blir det upp vid 6 för det är Lucia på föris vid 7 så vi tar med frukosten dit! Så blir det hem sen så får vi se om det blir mer plugg eller om vi åker och lussar lite på öppna förskolan vilket jag skulle tro.
 
Fre-lör är jag i skolan åker vid 8 på morgonen på fre och är nog inte hemma förens vid 20-21 i bästa fall på lördagen. Sen kommer vänner och myser på sön då jag ska göra julskinka i år igen :-)
 
Så det är rätt fullt upp, därför ska jag passa o mysa lite med bara lisa en stund nu innan busfröna ska hämtas även om allt utom tvätten är klart så behöver hon få lite mamma tid hon med! Hämtar dem endå en timme innan jag brukar och blev 2 timmar innan igår sen blir det helt lediga tors och antagligen mycket lediga nästa vecka med (vet inte hur mycket jag har att läsa för vi har inte fått någon info om det). försöker ha dem hemma så mycket jag bara kan just nu, tror vi alla har ett behov av det, vill inte missa deras uppväxt ! Men hade jag jobbat hade jag ju sett dem ännu mindre........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback