önskelista

Tomten jag önskar mig inte mycket i år inte alls
men Lisa och Kajsa sover hela natten så det vore underbart om Sonja med ville sova hela natten och inte komma upp vid 2 var natt........visserligen somnar hon om fort i vår säng men man vaknar ju till igen och jag är av den sorten som har jätte svårt att somna om! Nu har det varit så här ganska precis ett år och vi har testat en massa olika metoder och knep känner mig rådvill just nu ett år av detta spring var natt är ganska lång tid. Att ha henne i vår säng fungerar men hon vaknar till o är ledsen i alla fall......
Nattskräck kanske men det brukar inte sitta i så här länge säger bvc hoppas verkligen det vänder snart tomten........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback