stopp ljus

så känner jag mig idag som ett röd ljus men det ska vi ändra på! Jag färgade håret rött och det blev JÄTTE rött (knske för jag blev blondin en snabbis innan jag färgade.....) nä ja nästa gång blir en brunare nyans.......så nu färgas håret svart igen omgående dbs just nu.

Igår blev vi som många andra drabbade av snöovädret då de inte hade skottat var snön som pansar och omöjlig att köra vagn i så vi blev hemma. Bakade brad och kakor i stället det känndes som en bättre ide :)
Ungarna lekte jätte fint även om det självklart var lite slagsmål och sen har vi ju Kajsa överallt med eller fröken lång arm går hon med under kärt barn har många namn! Hon blir så otroligt gnällig hemma och så fort vi kliver över trösklen till föris kommer solstrålen jag saknar fram men får va glad att hon är glad där hemma är hon bara glad om hon får va i mammas armar och det går ju inte jämt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback