dimma

Det känns som om jag går runt i en dimma just nu vet inte riktigt orsaken men min gissning är att de smärtstillande har sina biverkningar, sen blir man ju trött när kroppen behöver läka och så kan vi ju lägga på det att jag vaknar flera gånger per natt av armen o är det inte den så är det nått av barnen som gnäller. Så jag är inte hheeellllt på topp just nu.

De dagar vi är hemma även om det innebär städning ovs är sköna just nu. Även om det är frusterande med då det blir tydligt på så många sätt hur lite jag kan göra just nu. Jag kan ju inte ens damma själv utan hjälp med att vrida ur trasan det enda jag duger till är ju att plocka upp leksaker mm från golvet.

Jag hoppas verkligen att armen blir bättre snart för det känns som jag har 1000 saker jag vill och borde göra just nu. Städa ordentligt skulle behövas o då behöver jonas lite hjälp och sen är det en massa annat som behöver tas tag i. Baksuget jag har stillade jonas lite i alla fall genom att för första gången i sitt liv baka en rulltårta :) sa jag var sugen då var han så otroligt söt och gjorde en åt oss, kärlek det där.

idag blir det att leta pressent till en 2 åring efter det öppnis en sväng sen kommer troligtvis 2 kollegor över en snabbis efter det får vi lite fredags mys blir det i alla fall, ska bara köpa hem lite vindruvor så blir det bra :)

Lördagen bli lugn inga planer än i alla fall, söndagen blir det 2 års kalas och sen kommer bästa mamman hit på kvällen för att stötta mig och mysa med tjejerna under nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback