BF

Det var föresten en kommentar här i bloggen om när mitt BF är och best jag svarar innan jag glömmer (kul du hittade min blogg föresten!!) och BF är den 7/7-12 MEN
det kommer bli tidigare eftersom det blir en igångsättning då det började med en kraftigblödning av att moderkakan hade börjat lossna (så att vi undviker risken att den lossnar helt denna gången blev rätt chokad av det som skedde i alla fall efter att allt var klart). Plus att det gick fort 5 tim från blödningen och vattenavgång och 2 tim från första värken är vår tjej född och vi har en bra bit till sjukhuset där jag ska föda. De kommer börja kolla redan i v 37 på måndagen är jag mogen då blir det på ons eller tors annars kollar de veckan där på osv tills det blir dags.

Har inte velat fråga mer än så än även om jag har 1000 frågor om allt så känner jag att de får vänta lite är ju bara i v 15, ingen anledning att stressa på med sånt nu är fokus att jag o liten i magen ska må bra, de lite större utanför magen med så klart :)

2 inlägg på under 1 timme på samma dag inte illa det !

Kollade precis statestiken i bloggen där kan man se antal sidvisningar + unika besökare och nu sen nyår så har bloggen haft runt 30 unika besökare per dag jösses va glad jag blir att så många läser det trodde jag inte. Så kommentera gärna och är det nått ni vill jag ska skriva mer om säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback