En helg senare......

just i helgen har vi haft besök av makens familj så det har inte funntis tid att uppdatera direkt, men ett besök på boda borg har vi hunnit med och det var verkligen roligt!!

Vi fixade 6 celler på 2 timmar det tycker jag va bra för att vara första besöket då hon i kassan sa att man ungefär fixade 1 i timmen.  Kul var det även om jag har blåmärken idag och träningsvärk så var det värt det :)

Men har varit galet trött denna söndag hade nog kunnat sova mig igenom hela dagen om jag hade kunnat men det blir en tidig kväll så kanske det rättar till sig.

I morgon är det babysim med Kajsa om inte hon är mer förkyld vill säga, så får vi se lite hur Sonja mår med för hon har verkligen inte varit pigg i kväll eller nu är hon rätt pigg men hela eftermiddagen har varit en trött o gnällig tjej hon brukar inte få sova middag eftersom hon är vaken så sent då men idag fick hon sova 30 min först men hon var så slut att det blev 30 min sova/mys i min famn med hon orkade inget annat snuttan. Men nu är hon glad o pigg även om hon är lite hes o små hostar så avvaktar med om det blir föris eller barnvakt för henne imorgon i alla fall under tiden jag och kajsa badar det får va lite öppet tills vi ser hur de små mår.


Annars blir veckan lung, får lite provsvar i morgon (om sköldskörtlen) som jag gruvar mig lite för hoppas verkligen att de inte visar nått galet det är 50/50 om det är sköldskörtlen som vaknat till liv eller om det är fröet i magen som spökar det återstår att se.

På tisdag håller jag kanske sonja hemma så ska vi umgås med lite vänner i stället för föris, onsdag får vi se om det blir öppna eller inte bror på hur vi alla mår, tors är det föris för sonjan och fre är öppen för äventyr på eftermiddagen kommer en vän som blir kvar över helgen alltid lika roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback