Förlossning Lisa i bilder

Här kommer det bilder från Lisas födelse, hamnat lite i oordning men det får ni ha översende med :)
 
 
äntligen kom vårt tredje hjärta ut så underbart!
 
 
 
 
hon hade navel strängen runt halsen när hon kom tack och lov löst sen hälsade hon på barnmorskan när hon kom ut snuttan är artig redan :) de på förlossningen var farshinerade av hur navelsträngen såg ut de brukar vist inte vara så snurrade som denna, som en gammal telefon sladd.  
 
 
 
 
Trött men lycklig eller just då var jag lycklig över Lisa men olycklig över att behöva lämna henne och åka ner på op.
 
första tvätten var så där.........
 
myser i sängen
här var klockan mitt i natten och förlossningen hade varit i gång flera timmar börjar bli något sliten här.
här hade vi precis kommit in på förlossningen
 
sista magbilden......
min inte så goda vän lustgasen no more för att inte säga never agien!
 
 
första bilden när hon kom ut!
 
pappa matar för första gången
 
mer tvätt bilder :)
 
tumme lisa
 
 
 
Den stolta tre barns fadern
 
 
Önskar att jag kunde skriva första blöj bytet här då Jonas bytt första blöjan på både Sonja och Kajsa men det här är nog andra eller tredje blöjan som byts, jag fick äran att ta första bytet denna gången men det är i alla fall pappas första byte på bilden.
 
så lik sina båda systrar <3
 
 
 
så sjukt liten i stolen allt blir stort nu, även storlek 50 är så stor på henne.
 
 
 
 
HEMMA!! fick tyvärr inte med sonja som även hon var nyfiken på lilla lilla syster hon kommer gärna och pussar/kramar henne men än så länge är det på ettt rart och snällt sätt. Kajsa är sitt nyfikna jag och är frame hos Lisa direkt när hon är i babysittern men helst ska hon ha filtar mm så man får ha koll.
 
 
 
undrar va de släppat med hem nu då.......?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback