helgen som gått

Helgen har vi spenderat i Laholm eftersom syrran och jag fyller 27 i morgon så firade vi i helgen.

Mycket trevligt var det, vi åkte redan tors kväll det är ju klart lättast att åka på kvällen då det stämmer bäst med barnens sov tider, lugnast för alla.

Fredagen spenderade vi i Halmstad med syrran mys blev lite små shopping men inget speciellt. Största fyndet var en bandyklubba i barn storlek som vi nu har fullt upp med att få Sonja att lämna i förådet ute hon vill gärna spela och helst inne men där måsta mamma tänka på vad försäkringsbolaket skulle annse om de kom in en anmälan om förstörda saker pga det......

Lördagen var mormor, morfar, jag och tjejerna i simhallen som har ett riktigt kul bad land för barn 0-5 år ca.
Dålig bild men bästa jag orka leta upp.

Badlandet på Folkhälsocentrum

Efter det bar det av till syrran och hennes sambo. Jag berättade ju att jag hade en sak jag inte kunde tala om och det var syrrans pressent jag höll på med. Jag beställde viol essens (hon älskar viol) och så bakade jag flera olika sorters kakor till henne med den. Det blev kola/viol kakor, spiral kakor med smak av viol/vitchoklad, maränger, sockerkaka och sprits kakor, tyvärr hade jag inte mer essens annars hade det blivit minst en sort till.

I morgon så blir det en lugn dag med baby sim på förmidagen sen blir det att damsuga och fixa lite här hemma. Har tvättat och packat upp i kväll så blir nog en rätt lugn eftermiddag. Sen är det bara att laga mat och något gott till efterätt.

Tis blir det sjukgymnasten igen tyvärr tror jag inte att hon kommer säga det jag vill, har en kännsla av att armen inte blivit nått bättre och jag har mer ont just där hon talade om att jag inte fick/skulle ha ont då det är över skadan så vi får se hur det går.....

ons blir en hemma dag för oss skönt

tors är det barnmorske besök

fredag hemma dag + lite gäster

lördag så kommer det med lite gäster

sön bara familje dag :)


men nu ska jag försöka lägga den lilla dam som sov större delen av bil resan hem och därför inte alls är trött nu, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback