Läkar besök

Idag och tro det eller ej, men det gick bra (det är ett under när läkarbesök går bra i den här staden.......) nu var det iofs BVC läkaren vi var hos pga av att Kajsa skelat lite när hon är trött men det var värre runt jul nu märks det inte alls (eller i alla fall ytterst sällan) men han sa att det var normalt att det kan rätta till sig, men att vi ska ha koll de närmaste 2 månaderna i fall att det kommer OM de behöver behandla har det bäst effekt med lapp för ögat om det börjar nu i så fall. Sen lyssnade han verkligen på min oro om hennes astma (vid förkylningar och likande sjukdomstillstånd) och skrev ut mer brikanyl åt henne. Tidigare läkare (utom den som satte diagnosen) har avfärdat mig med att hon låter ju bra nu....MEN jag vill ha astma medicin hemma om/när hon blir sjuk nästa gång, då kommer det ju tillbaka och hon kämpar verkligen med andningen alla som har hört henne då har ingen tvekan om att hon har svårt att andas. Det är ju som att jag inte skulle få min astma medicin bara för att jag inte har ett pågående anfall, nästa gång det sker kommer jag ringa ner så de får lyssna synd bara att det är som värst på kvällen/natten.........


nå ja så är det, tänkte bjuda på lite bilder från sista tiden!

 sover gott lilla prinssesan



                                                               så här kan man vist också sova


 <3










 mys på gunghästen


 Att vara i babygymet 2 st var inga problem, trots att sonja nobbade det som bebis är det toppen nu.



                                Babysim med pappa men det var en mamma med en tår på kinden som tog kortet. Ja jag är en gravid hormon kossa just nu :) Men när jag såg mina hjärtan i vattnet kunde jag inte annat än tänka på hur mycket jag älskar dem!


 så skönt med ny blöja så!



 ny klippt, luggen är borta! Härligt att kunna se!

Kajsa och "extra" brorsan på öppna. han sprang fram och la sig och gosade med henne såg så härligt ut!


 Men va hände??! Skulle ju bara sätte mig ner på kanten....


Nu lite äldre kort jag hittat o inte kunde låta bli :)

 mamma o jag bakar så här roligt var det att så tag på slickepotten. MUMS


 

Sonja och morfar då de möts för första gången då var hon 9 dagar. Jösses så liten hon var känns märkligt att se korten och då är det bara snart 2 år sen......





Mormor o Soja myser. Under hennes "gubb period" hon ser sig inte alls lik ut!

 


Kommentarer
Postat av: Magda

vilka fina bilder och va bra att du fick utskrivet på recept :)

2012-03-06 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback