märklig morgon

Jonas var snäll och lät mig få första sovmorgonen (vi ger varandra en dags sovmorgon på helgen så båda får vila ut lite). Så jag vakande som vanligt av deras gnällande när de vaknade under natten men det var så skönt att kunna somna om, brukar inte kunna det annars. Men när de steg upp vid 7 så vaknade jag till och trodde verkligen inte jag skulle lyckas somna om men tillsist så vaknade vid 8 och steg upp strax efter för att möta ett tomt och öde hus ingen familj där och ingen vagn så insåg att Jonas tagit ungarna med sig ut för att handla lite till kvällens grillning det kommer över lite vänner för att fira mig i efterskott. Men blev lite rörd av att han tänkte så på mig att han lät mig få sova ut utan barn som tjoar det är kärlek.


Blir ofta förundrad över att jag fortfarande ofta kan se på Jonas och bli alldeles tårögd av kärlek och stolthet över att ha en så underbar och fin make. Att sen se honom utvecklas som person och pappa har varit helt underbart när jag ser honom med flickorna blir jag så varm inombords, han gör så fina underbara saker som verkligen visar att han bryr sig och finns där i vått och torrt. Kunde inte bett om en bättre vän,livskamrat, make, pappa det här är rätt och jag älskar honom och våra tjejer så otroligt mycket att man kan någon så mycket det förundrar mig ofta.

trevlig lördag nu alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback