SLUT

Ligger på soffan helt slut efter dagen, Sonja halv ligger i fotöljen bakom mig och säger toto toto vet inte hundra vad/vem hon tänker på.

Jag är helt slut efter först en REJÄL förkylning som gör mig helt utslagen och skulle bara vilja lägga mig och sova bort allt. Sen gick vi bort till vår vän som flyttat in i närheten viste inte hundra hur hon bodde så vi borde varit hos henne och dottern vid 14.30 men eftersom vi inte ens kom från förskolans gård förens klockan var 14.20 (Sonja vägrade att både och och sitta i vagnen skulle bara bli buren en kamp utan dess like) så det var en kämpig prommenad vi hade de slet båda 2 av sig skor och strumpor ungefär var femte meter skrek och var allmänt missnöjda ville upp båda två så det hela + att jag inte hittade rätt hus sprang runt området några ggr gjorde att vi väl kom fram klockan 16 så ungarna var inte piggaste dirket men det blev en halv timmes lek i alla fall innan jag gick hem med skrik och panik i vagnen.

Sonja skulle absolut gå men det tog 30 min att bara gå ner för en backe för varje kotte skulle i mössan som sen skulle på huvudet så tog hon av mössan kasta kotten och prövande med nästa kotte and so on.

Så jag fick spänna fast henne i vagnen så vi kom hem någon gång sen mutade jag med lite russin så räddade jag det hela. Väl hemma var det bara att värma på maten (rester) åt sonja och välling till k som klippte 2 flaskor ibland på kvällen trots bra mellis och lunch (hon fick kokade morots stänger och det var mummms!)

Nu äntligen däkande lilla fröken (hon sov 10-15 min på föris) så då blir det 21 som hon somnar pust och typiskt att det blir så när man själv är trött och sliten. Men nu ska jag varva ner se lite på tv på datorn har ju missat alla program nu när jag är ensam med ungarna. Sen sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback