Bilder

 I helgen som var så var vi barnvakt åt söta Elias Sonja blev då lite ivrrig och hanade på soffbordet......gott med dricka ju :)

  Elias var snäll och tillät Jonas att se sporten men han fick böna o be om det ;-) här bygger de en sak som kom med kalle tidningen.

 <3


 Vi tog med oss lille man till en orienterings tävling och jag vill lova att det blev fart på ungen!!! Här kommer han i full fart in i mål!!! Duktig var han med!! Stolt :)



 Sonja gick bara själv om hon såg en kotroll och då sprang hon det var kul när det pep!

 MÅL för skruttan och hennes första mini knat mammas hjärtan

' bilder från när morfar var här och stöttade mig med min arm. Mys med sina sessor i soffan.

 sonja försöker mata kajsa med russin, något mamma inte uppskattade helt........


En glad alldeles bedårande liten solstråle och det bästa? Hon är min solstråle!












Hoppas ni får en trevlig onsdag! Här blir det en lugn dag ska försöka ta mig ner till öppna förskolan en sväng men låter det vara lite öppet beroende på hur jag mår och hur jonas jobbar. Jag är rätt trött och har börjat få samandragningar inget farligt har jag haft alla gånger men även om de är ofarliga så gör det ont.







Kommentarer
Postat av: Amanda

så fina bilder.

stort tack till dig o jonas



du får jätte gärna skicka bilderna på elias till min mail

p&k


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback