vår

Igår så kom katten in och var så kelig så, och vad kännde jag då en liten knöl som bara kunde vara en sak.
En liten äcklig blodsugare en liten läbbig fästing så våren är på en gång nu på gott och ont!!

Var idag hos sjukgymnasten vid 10, så lämndade Sonja vid 9 och sen hem mata kajsa och åkte in.
Där inne gick det jätte bra även om armen är långt från ok än så kan jag räta ut den 10 grader mer än sist och får nu börja styrketräna lite (med ett gummiband men bara 3 "drag" åt gången för att öka till 5 om en vecka, sen 7 osv) frågade om jag fick börja simma men icke :( snyft vill ju det! Men det går åt rätt håll det som är jobbigast nu är att jag inte kan lägga någon form av belastning på armen tex om jag är på golvet för att komma upp det gör för ont.

När vi (kajsan och jag) var på sjukhuset var hon lugn och snäll fram till sista lilla stunden inne hos sjukgymnasten då hon till varje pris skulle upp ur vagnen så fick sätta mig med henne en stund och gosa innan vi kunde gå till apoteket för hon vägrade äta.

Väl hemma så skulle hon sova tyckte jag så med lite bökande sov hon i alla fall 90 min, sen lite lunch på det perfekt timat blir det innan vi ska hämta syrran.

Sen blir det nog mest lek och bus innan bästa pappan kommer hem. Förutom lite tvätt som tyvärr inte fått vingar och flyger in i gaderober och fixar sig själv.....

men i morgon blir en hemma dag med bara lek o bus ingen förskola eller öppnis för vår del måste få vila ut lite från att flänga runt som en annan tok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback