Sorry

Dåligt med uppdateringar just nu men livet utanför datorn har tagit all min tid just nu.

Har varit en hel del att stå i inför vår numera 2 åriga dotters kalas som var i söndags det var full aktivitet hela dagen.

Hon brukar vakna vid 7 och då mycket motvilligt eftersom det oftast är lilla syster som väcker henne så Jonas och jag hade sagt att vi skulle gå upp vid 7 för att sjunga och gratta sessan men näää strax innan 7 kom hon o mormor ner tror de hade lite dålig inverkan på varandra där :D

Sen var det en liten lycklig tös som efter att morfar äntligen vaknat öppnade en massa paket men det var lite tufft med för hon ville ju bara leka med allt hon fick inte störas med att öppna mera presenter men vi fick vara lite elaka mot henne där o nästan tvinga henne att öppna ett till för annars hade det ju tagit hela dagen :)

Hon fick så mycket fint och så mycket som hon verkligen har lekt en massa med sen hon fick det. Så det är roligt att se hur uppskattat det var och hur roligt hon har och kommer få av allt.
Det bästa var när gamla farmor Kajsa kom med sig hade hon en hink full av en servis i plast massa olika delar, vid det lagat hade vår sköna höna snappat upp det här med gäster = presenter så hon rusar fram och sliter åt sig hinken och sticker!! Behöver jag säga att alla skrattade gott?
Annars fick hon ett ritställ från ikea ( papper på ena sidan och grifeltavla på andra) den var nog det som hon leker mest med.

Men hon fick så mycket att det inte går att räkna upp allt :) Dockvagnen och alla köks saker står med högt på hennes favo lista just nu.

Bilder kommer, måste flörta lite med svärmor så jag får kopiera hennes bilder med för jag hade så fullt upp och Sonja lekte så bra med dem att det bara var att koppla av och låta farmor, faster o farbror leka av sig lite. har i alla fall lite men inte som från när hon fyllde 1 år. Det jag har kommer någon dag snart :)

Det var hur som en toppen dag för oss alla tror jag :)

Idag kom ju lönen in på kontot inte fel alls det, och eftersom vi ska in till modell fabriken i stockholm på söndag så överaskade maken mig genom att säga igår att han ville åka in och köpa nått för det pressentkort han fick när han fyllde år (han viste vad han ville ha det till och därför sparat det) han köpte ett par fina high whater byxer helt utan att jag la mig i nått sprang i andra affärer (annars brukar han villja att jag är med o väljer men han är ju en stor pojke trots allt :P)

Jag kände att jag ville ha någon mer fin tunika inför sommaren och söndagen med så det fick det bli men det var inte det lättaste kan jag säga det blev en med kort arm även om jag gärna haft en med längre så var den här jätte fin och fungerar som sommar klänning med nu, lång ärm går ju fixa med en tröja under eller en kofta över som tur är!

Sen är min man så söt att han tar ut oss alla på en av min favorit resturanger jensens böfhus på söndag så det blir en rolig o mysig dag vi har framför oss blir kul att kunna visa er lite fina familje och gravid foton sen :)

I morgon ska vi in till nyköping igen och kolla på jysk för där fick Sonja ett pressent kort av gammla farmor och farfar till trädgård möbler i barn storlek men det var slut i söderhamn så vi får hoppas att den finns här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback