Stockholm

I söndags var vi på Modell fabriken i stthlm vilket var en upplevelse på både gott och ont (lite fel utryck men vi blev rätt besvikna på bemötande inte bilderna).

Vi hade fått infon att det skulle ta 3-4 timmar (men de hade glömt tala om att 90 % av den tiden bestod av väntan) och att de hade en kampanj just nu och att det enbart var därför de ringde, då skulle det gälla 75 bilder för 2000 MEN när vi väl skulle börja välja bilder och fick pris förslag fanns det inte med någon kampanj med så jag protesterade högt men de nekade till att de hade sagt nått om det men de skulle lyssna på samtalet som tydligen spelades in (inser nu att jag inte viste om det kan ju inte va lagligt eller? ja ja inte vet jag inte nått jag tänker bråka om hur som). Men eftersom vi redan var där, bilderna var tagna och förlossningen är nära så bestämde vi oss för att köpa bilderna i alla fall även om första impulsen var att ställa sig upp och gå. Vilket jag hade gjort med om det inte hade varit för att barnen inte skulle behöva gå igenom allt igen och att jag ville få lite fina gravid bilder är ju inte så länge kvar bara 6 veckor nu max (då det ju lär bli innan BF) och då skulle vi ha hunnit boka in en ny foto tid innan dess lite små stressigt känns det som. 

Så det fick bli så här även om det var lite trist och man känner sig lite lurad. 
Efter fotograferingen gick vi och åt stackars Jonas fick med sig grin olle i form av en fru men det var för jag hade så ont och var tok trött och som tur var underbar som han är så förstod han precis. Men när vi skulle gå till bilen sen så trodde jag att jag skulle gå sönder för det gjorde så grymt ont och vänster fram fog brände som eld för var steg så jag ville bara sätta mig och grina till sist. 

Sen försvann Kajsas jacka, antigen tappade vi den på väg till fotograferingen (ca 100 m promenad) eller så tog någon den inne på fotograferingen för när vi såg att den var borta gick jonas tillbaka samma väg vi kom, men den var borta. Trist jätte trist vem 17 tar av ett barn? Tappade vi jackan ute hänger man väl upp den så den synns? och inte tar man nått ur en annan persons väska? Tur i så fall att den låg överst. 

Men nu lite bilder: 


 '
Första bilden där av en lite blyg och tillbakadragen Sonja men blev ju en bild med den charm som en bild med barn ska ha tycker jag trots allt :) fick alla bilder i både färg och svart vitt men tar bara färg bilderna nu är för trött för att sitta och fundera över estetiska frågor just nu.



Imse vimse spindel så söt man kan vara dockan min

 
Fotografen älskade Kajsa och det gick fort (direkt) att få fina bilder på henne.




 magen i vecka 34

 hjärtat mitt snart är du hos oss


 charm trollet så fort bollarna vi tog med oss kom fram blev det fullt av bus o lek



 ooooo spark!!

 NUUU! MÅÅÅÅL!!


 hahaha MIN boll !

 Syskon kärlek mina fina underbara älskade hjärte gryn att man kan älska två små varelser så mycket (och min stora varelsen med )


 Nu sticker jag!!


 DEN får du! Piin boll (som sonja skulle sagt fin boll alltså)

 min älskade make o jag


 Mina små madicken :) klänningen som Kajsa har på sig är efter mig och Sonja hade den på sin ett års dag så det måste ju Kajsa med ha eller va säger ni?


Så sötta






lite trist blev det att bara sitta stilla.

  Charmen när man fotar barn eller vad säger ni tycker det här är en av de bästa bilderna på hela fam just för de goa miner som barnen har :)









 Svåer att tänka att jag är höggravid här ser ju inte direkt ut som det.....men det känns som det tro mig galet att det bara är 6-7 veckor kvar knappt det för det kan ju bli redan veckan efter midsommar.......!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Jättefina bilder på er :)

2012-05-30 @ 22:12:01
Postat av: Karro

Vilka fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback