snark! ZzZz

Igår fick Lisa i sig gröt med en soja släkting i då vi tänkte kolla lite mer exakt HUR allergisk hon är mot dessa om vi kanske hade kunnat lägga till någon. MEN efter ca 1 dl gröt så tog det inte lång tid så började hon gnälla och verkade få lite ont. Sen efter ca 1 timme eller så då började hon skrika och även spy en gång, sen skrek hon sig igenom natten vaknade misnst en gång i timmen och skrek så jag och Jonas är rätt så slut idag. Just nu försöker jag få henne att somna om hon sov i vagen men tog in henne kändes lite för kalt idag så då vaknade hon klart.......men hon är trött så dröjer nog inte länge innan jag med får vila lite i alla fall glad jag fixade alla hemmets måsten i går. Har plugg idag men hinner i kväll eller tos (alla barn hemma i morgon) måste t hand om mig själv med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback