i morgon är en annan dag

Igår kväll fick Lisa testa korvstroganof som jag hade lite lite soja i vilket var lungt ungefär 30-40 min sen hade vi ett ner spytt barn så det tjongade om det vill jag lova!! Sonja var helt förstörd stackaren det kom en del jämte henne så hon blev nog lite rädd bara.
 
Idag har hon näst intill matvägrat hela dagen har fått i henne gröt frivilligt första målet så hon var väl hungrig efter natten och en välling flaska på jobbet vid 10.30 tiden (var där och hade sista drama passet) men sen har det varit en lååååång kamp!! sen fick hon mat igen vid 14 vägrade, så hon fick fruktpure vägra testa välling men det gick inte man kan ju inte tvinga i henne med våld. Försökte vid 15 med gröt åt lite men inte så det störde direkt, testa med frukt igen men hon vill inte ha. vid 17 så åt hon ca 100 ml välling och vid 19 år hon 100 ml till. Men det tar lång tid för henne att äta och det är mycket knöl men hoppas det var en sån dag bara.
 
Var på jobbet idag och hade sista drama passet med barnen de var verkligen besvikna över att det var sista även om jag kommer tillbaka fy det är ju snart!! Börjar jobba i aug och det känns inte alls roligt vill få njuta mer men har samtidigt dåligt samvete för jobbet. Har dock till 98 % bestämt mig för att inte plugga vidare och läsa drama B i alla fall inte i höst men då vet jag lite smått med mig att det nog inte kommer bli av samtidigt så jag velar lite lite men för familjens skull framförallt men även för att jag med ska orka så är det nog klokast men jag vill verkligen inte läser ihop med så otroligt goa människor så vore trist att missa den gemenskapen vi fått.
 
Pappa är på väg upp så det blir skönt med lite hjälp under några dagar, barnen längtar så efter moffa det var det första Sonja berätta på förskolan idag eller ja näst efter att hon talade om att hon fått en dator (en sån barndator där man kan tex se olika former och ska se vilken som är annorlunda mm).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback