bingo!

Eller triss kanske? tre flickor här hemma med feber känns sådär inför morgondagen. Jonas är hemma och vabbar men det blir ju inte någon större vila för mig. Något som jag verkligen behöver just nu men barnen är viktigast av allt!

ska i alla fall ta mig till jobbet med lite papper chefen måste fylla i till försäkringskassan, mitt stress objekt nummer ett just nu. Trots att jag snart varit sjukskriven i en månad nu så har jag fortfarande inte fått något besked från dem och det stressar livet ur mig!

men just nu gäller det att försöka hitta alla positiva saker jag kan för jag känner mig bara nere och besviken på så mycket just nu. Denna graviditeten tar verkligen ut sin rätt jag kan inte njuta som tidigare gånger för smärtan är där jämt :-(
tankar surrar massa kring flytt eller inte och om inte hur ska vi fortsätta livet här för då måste vissa saker förändras på olika sätt om det ska gå många frågetecken att försöka rätta ut nu. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback